Merhabalar.
Bu yaz elimden geldiğince gezmeye yeni yerler görmeye, yeni kişiler tanımaya çalıştım. Tabi bunları hep otostop ve kamp aracılığı ile yapmaya çalıştım yoksa öğrencide para ne arar. Biraz aceleye gelse de başarılı olduğumu düşünüyorum.
Aslında uzun zamandır otostop çekiyorum ama Türkiye turu amacıyla yapmadım ve otostopla tek seferde gittiğim mesafe 700 kilometreyi geçmemişti. Bu sefer 2 aylık bir zaman ve yaklaşık 20 bin kilometre yaptım.
Mesafe uzun, zaman bol olunca tanıştığım insan yaşadığım macera da ona göre bol oluyor.
Bununla beraber çok fazla doğa yürüyüşlerine ve kamplara katıldım. 30 kilometre yürüdüğüm zamanlar oldu.
Bu yaşadıklarımı ve çektiğim fotoğrafları blogumda paylaşmayı düşünüyordum. Merak ettiğiniz şeyler olursa bildiğim kadarı ve yaşadığım kadarıyla cevap vermeye çalışırım. Destek olursanız, yorum yaparsanız sevinirim.